Dagens planering!

God morgon! Eller för vissa, god förmiddag.
Nu ska jag sätta mig och fixa filmerna från igår. En summering från träningen är: satan vilka fina hästar jag har. Mitt nya mål med 4 åringen är att kunna sitta stabilt i sadeln när han hoppar iaf ut ur kombinationen. Första gången han hoppade kombination också!
Dags för mig också att anmäla till kvalitén som han ska få starta. Eftersom att han är grymt snygg, bra gångarter och heeeeeeeelt galet bra hopptektik. Eller han hoppar med sånt sjukt scoop!
Idag ska hästarna få jogga ute och sen får jag se vad jag gör med dom andra unghästarna. Ikväll kommer det förhoppningsvis upp ett rätt långt inlägg där jag tycker till om mobbning. Något som jag själv har varit med om.
Och även filmerna från igår.
Lägger upp smakprovsbilder! :)
God morgon! Eller för vissa, god förmiddag.    Nu ska jag sätta mig och fixa filmerna från igår. En summering från träningen är: satan vilka fina hästar jag har. Mitt nya mål med 4 åringen är att kunna sitta stabilt i sadeln när han hoppar iaf ut ur kombinationen. Första gången han hoppade kombination också!  Dags för mig också att anmäla till kvalitén som han ska få starta. Eftersom att han är grymt snygg, bra gångarter och heeeeeeeelt galet bra hopptektik. Eller han hoppar med sånt sjukt scoop!     Idag ska hästarna få jogga ute och sen får jag se vad jag gör med dom andra unghästarna. Ikväll kommer det förhoppningsvis upp ett rätt långt inlägg där jag tycker till om mobbning. Något som jag själv har varit med om.  Och även filmerna från igår.  Lägger upp smakprovsbilder! :)
Som ni ser sitter jag lite ostabilt över hinderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0