Dagens händelser!

Jag gick upp tidigare än vanligt, 05.30 då jag skulle duscha och tvätta håret innan. Sen var det dags för jobb, 9-16 men jag är alltid där 1 timme innan pga av dåliga busstider.
När jag kom till jobbet träffade jag min bror då han åt frukost där ( jag jobbar på ett hotell ). Men det var ingen kaos dag vilket var rätt skönt.
Fick jobba över lite men hann med bussen som jag planerade att ta hem, var tvungen att komma hem så fort som möjligt då de var marknad. Hann gå 10 min innan den stängde ;)
Nu har jag precis visat en häst för en spekulant, var inte så mycket att visa då hon inte är igång.
Om en liten stund så ska jag gå ut och rida min 5 åriga C ponny. Hon är lite speciell då hon där som helst kan få panik och explodera ( hon är ej kontaktbar då ). Det ska bli roligt att se vilket humöt hon är på idag!
Slänger upp en bild på henne också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0