Valborg + skola!

Det var ett tag sedan sist, men men nu kommer ett inlägg!
Det har vart valborg och då gjorde vi som vanligt att gå till majbrasan här i Algutsrum trevligt men riktigt kallt!
När vi kom dit var min kökslärare där liiiite pinsamt faktiskt :P
Sen i Måndags tog vi hem en av hästarna vi sålde i somras förra året då hon inte trivdes på sitt ställe och blev en helt annan häst, men bara under en dag har hon kommit tillbaka till sitt vanliga sig igen och kom springandes till mig i hagen idag och det var helt underbart verkligen! Det finaste och underbaraste med hästar är när man får kärlek tillbaka och kommer tex springandes till mig i hagen med örona framåt, är otroligt kelig och sen litar på mig så fort och himla mycket och mer än andra, då blir man varm om hjärtat och blir bara såååååååååååå lycklig!! :D
Innan vi hämtade henne så blev Bernhard masserad och det satt bra då han hade en låsning så han lär nog gå toppen nu! :)
-
Skolan började också i Måndags och det är både bra och dåligt, de som är bra är att komma tillbaka till Halltorp och de dåliga är att komma till Rödhaken men skolan är faktiskt helt ok! :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0