Ridning och plugg!

En bild på saknade Sören <3
Tiden som har gått har man lagt på skola, plugg och ridning då man har 4 hästar som ska gå inprincip varje dag, så det är en del att göra!
Sen är det 1 månad och 6 dagar tills vi slutar skolan = Nationella prov, slutprov, redivisningar, inlämningar och bara vanliga prov och detta påverkar betygen väldigt mycket så även där finns det saker att göra!
För några dagar sedan hade jag utvecklingssamtal och det gick faktiskt väldigt bra! Var verkligen supernervös och trodde att det skulle gå åt skogen men det gick mycket bättre! Har som det ser ut som just nu, 2 G resten Vg och Mvg vilket är väldigt bra för att vara mig, då jag haaaaaaaaatar att plugga rent ut sagt! Då lägger jag hellre ner tiden i stallet hos hästarna :)
-
Ikväll blir de träning får hoppas att det går bättre än sist då Bernhard var lite cp eftersom att det var får vid sidan av ridbanan så man satt på en häst som stegrade, bockade, sparkade bakut och ena stunden fick man sparka honom fram och ibland stack han så han var en blandad häst! Får hoppas att det går bättre denna gången!
Innan träningen hade jag tänkt att ta en tur på Marius också, kanske hoppa, :D Kuul! Det var 1 år sedan han hoppade så nu ska han komma tillbaka till hoppbanan igen! Riktigt underbart!
Så får vi se om vi behåller honom sen eller säljer :P De beror på hur kemin funkar :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

bättre uppdatering tack ;) (y)

2011-05-13 @ 14:23:58
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0