Bra dag igår!

Ruktig lyckad dag kan man säga!

Dagen började i skolan, var på Halltorp. Först hade vi nationella i Engelska A uppsats vilket gick kanon! Älskar uppsatser :D
Sen var jag i servisen på stora Halltorp och det gick verkligen jättebra! Finns ett stort problem, jag älskar att vara där men jag har valt hotell för jag gillar de också väldigt mkt, så nu ska vi försöka få rektorn att jag ska få gå speciellt, hotell och servis.
Senare hade jag utvecklingssamtal och det gick bättre än vad jag trodde! Har G i ett ämne resten Vg och mvg vilket är väldigt bra för att vara mig x)
-
När vi kom hem så gick jag ut i stallet efter att ha ätit och jag mockade och sen började jag med att rida Bernhard på ängen för att jogga honom lite för han blev masserad i måndags och sen ska jag träna idag ( torsdag ).
Efter det gick pappa och jag ut med Marius och Ibiza ute i skogen, och pratade undertiden och vi kom på massa bra planer som jag inte kommer gå ut med än utan inom en månad vet vi om det kommer bli sant! :)
Sen red jag Rosanna i ridhuset för att hitta problemet och jag hittade det så om kanske 2 månader är det förhoppningsvis löst!
-
Just nu har jag 4 hästar som ska gå mer eller mindre varje dag och det är fullt upp med läxor men om en månad drygt slutar vi skooooolaaaaaan!!!! Eller slutar och slutar , vi har sommarlov då ;) Och då har jag en massa tid att lägga ner på hästarna så att dom kanske blir sålda, för vi ska minska ner antalet då det bara är jag som rider, så om någon söker häst är det bara kontakta mig eller ngn annan i familjen, vi har alla åldrar på hästarna!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0