Vad skulle man gjort?!

Vad skulle man gjort utan dessa underbara djur?! Jag skulle aldrig kunna vara utan dom, vad som än händer kan man alltid gå till dom och de finns alltid där för en!
Det är som en dröm! Man vet att allt man  säger till dom sprids inte vidare och man kan verkligen berätta allt och får respons. Hästar märker väldigt fort om men inte mår bra för att något gått fel  och lägger huvudet i famnen.
Dom är allt man behöver!
Om vi ska återgå till dagens pass fick endast Bernhard gå och Marius fick vila lite. Men Bernhard gick som en dröm, lite sur i början och reste sig en massa  & allmänt dampade vid hinderhörnet.
Men sen gick han så grymt bra och har blivit så positiv till arbetet och den känslan är UNDERBAR! Man blir så pepp att fortsätta.
Tog några småskutt också som belöning, han ville hoppa högre men nu har han vintervila och går bara varannan dag så jag ville inte höja, men bara att hoppa är så grymt kul! :D
För övrigt ska jag jobba på fredag kväll ( serveringen utökad kurs ), lördag ska jag träna och sen åker jag till en kompis och stannar där till söndag. Så det kommer bli en grymt rolig avslutande vecka! :D
Världens finaste underbaraste och bästa ponnyn i världen som alltid har betytt allt för mig sen första gången jag fick honom får stå för dagens bild <3
Vad skulle man gjort utan dessa underbara djur?! Jag skulle aldrig kunna vara utan dom, vad som än händer kan man alltid gå till dom och de finns alltid där för en!
Det är som en dröm! Man vet att allt man  säger till dom sprids inte vidare och man kan verkligen berätta allt och får respons. Hästar märker väldigt fort om men inte mår bra för att något gått fel  och lägger huvudet i famnen.
Dom är allt man behöver!
Om vi ska återgå till dagens pass fick endast Bernhard gå och Marius fick vila lite. Men Bernhard gick som en dröm, lite sur i början och reste sig en massa  & allmänt dampade vid hinderhörnet.
Men sen gick han så grymt bra och har blivit så positiv till arbetet och den känslan är UNDERBAR! Man blir så pepp att fortsätta.
Tog några småskutt också som belöning, han ville hoppa högre men nu har han vintervila och går bara varannan dag så jag ville inte höja, men bara att hoppa är så grymt kul! :D
För övrigt ska jag jobba på fredag kväll ( serveringen utökad kurs ), lördag ska jag träna och sen åker jag till en kompis och stannar där till söndag. Så det kommer bli en grymt rolig avslutande vecka! :D
Världens finaste underbaraste och bästa ponnyn i världen som alltid har betytt allt för mig sen första gången jag fick honom får stå för dagens bild <3
Vad skulle man gjort utan dessa underbara djur?! Jag skulle aldrig kunna vara utan dom, vad som än händer kan man alltid gå till dom och de finns alltid där för en!    Det är som en dröm! Man vet att allt man  säger till dom sprids inte vidare och man kan verkligen berätta allt och får respons. Hästar märker väldigt fort om men inte mår bra för att något gått fel  och lägger huvudet i famnen.  Dom är allt man behöver!    Om vi ska återgå till dagens pass fick endast Bernhard gå och Marius fick vila lite. Men Bernhard gick som en dröm, lite sur i början och reste sig en massa  & allmänt dampade vid hinderhörnet.   Men sen gick han så grymt bra och har blivit så positiv till arbetet och den känslan är UNDERBAR! Man blir så pepp att fortsätta.   Tog några småskutt också som belöning, han ville hoppa högre men nu har han vintervila och går bara varannan dag så jag ville inte höja, men bara att hoppa är så grymt kul! :D    För övrigt ska jag jobba på fredag kväll ( serveringen utökad kurs ), lördag ska jag träna och sen åker jag till en kompis och stannar där till söndag. Så det kommer bli en grymt rolig avslutande vecka! :D    Världens finaste underbaraste och bästa ponnyn i världen som alltid har betytt allt för mig sen första gången jag fick honom får stå för dagens bild <3
Asså världens finaste ponny vad jag saknar dig och din broder <3
Ni är gjorda för varandra och ingen kan sära på er <3
Ni har det så galet bra och jag är så otroligt stolt över era
prestationer! <3
Men tiden när det bara var vi går inte att beskriva, ni är de
enda jag vill ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0