LOOOV!!!! =D

Sista dagen i skolan idag, vi hade ett prov som var lätt i samhälle och kollade på en julfilm :)
Sen var det julavslutning, grymt kul var de :D
När jag kom hem handlade vi lite mat inför julen, och sen gick jag ut till stallet och fixade.
Marius fick gå ett ganska hårt pass, jobbade igenom ställningarna och skänkelvikningar i galopp.
Det gick lite upp och ner :)
Idag fick det bli ett snabbt inlägg, men det får bli lite mer imorgon :DSista dagen i skolan idag, vi hade ett prov som var lätt i samhälle och kollade på en julfilm :)  Sen var det julavslutning, grymt kul var de :D    När jag kom hem handlade vi lite mat inför julen, och sen gick jag ut till stallet och fixade.  Marius fick gå ett ganska hårt pass, jobbade igenom ställningarna och skänkelvikningar i galopp.  Det gick lite upp och ner :)    Idag fick det bli ett snabbt inlägg, men det får bli lite mer imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0