Dagen!

Dagen började med skola som vanligt :S Nej men jag är faktiskt nöjd över arbetet! Har bla gjort en uppsats på 10 sidor!! =D

Sen när man kom hem så skulle jag rida, det blev bara Marius idag då jag skulle plugga näringslära. Har slutprov imorgon :O Döööö! Och jaa, det går som de går ... Hatar att plugga :( Men slut pratat om det.
Marius gick super bra idag! Vill egentligen inte sälja honom nu när det går så bra.. Men vad ska man göra när man har fullt av hästar och hinner inte ta alla.. Men alternativet är att man ställer av honom och sen tar de andra som ska säljas och sen sätta igång honom igen.. Men han är 9 år och kanske är i tävlingskondition när han är 12år, så jag känner att han får komma till ett nytt hem till någon som vill tävla och ha roligt :)) Det är han verkligen värd! Världens mysigaste och gosigaste häst :) <3Dagen började med skola som vanligt :S Nej men jag är faktiskt nöjd över arbetet! Har bla gjort en uppsats på 10 sidor!! =D    Sen när man kom hem så skulle jag rida, det blev bara Marius idag då jag skulle plugga näringslära. Har slutprov imorgon :O Döööö! Och jaa, det går som de går ... Hatar att plugga :( Men slut pratat om det.     Marius gick super bra idag! Vill egentligen inte sälja honom nu när det går så bra.. Men vad ska man göra när man har fullt av hästar och hinner inte ta alla.. Men alternativet är att man ställer av honom och sen tar de andra som ska säljas och sen sätta igång honom igen.. Men han är 9 år och kanske är i tävlingskondition när han är 12år, så jag känner att han får komma till ett nytt hem till någon som vill tävla och ha roligt :)) Det är han verkligen värd! Världens mysigaste och gosigaste häst :) <3   Bild på bushästen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0